Hos Versano har vi nørdet Google Ads på alle leder og kanter i snart 10 år. Vi har stor erfaring med at opnå succes med Google Ads på tværs af brancher, og vi har hjulpet mange forskellige virksomheder med at tage deres digitale annoncering til nye højder.Læs mere
Google Ads markedsføring
Vi har en lidt anden tilgang til vores arbejde på Google Ads. Herunder kan du læse mere om, hvordan vi arbejder med Google Ads og hvilken tilgang vi har til platformen.
Se vores cases (5/5 på Trustpilot)
Styrk positionen på relevante søgeresultater med Google Ads
“Det har gennem årene været en fornøjelse at arbejde sammen med Versano, da de udover at være en flinke også er ekstremt passioneret og en af de allerdygtigste digitale marketing strateger vi har i Danmark. Jeg kan i allerhøjeste grad anbefale Versano og deres kompetencer.“
Mette Linneboe Pedersen
Vice President, Marketing | Byggefakta Group AB
Kritisk og databaseret
Vores tilgang til Google Ads
Efter mange års erfaringer med Google Ads, ved hvad der virker – og vigtigere – hvad der ikke virker. Vores team har en stor erfaring inden for marketing, og kommer med erfaring fra andre marketingbureauer og interne marketingafdelinger. Læs mere
Kritisk og databaseret
Vores tilgang til Google Ads
Efter mange års erfaringer med Google Ads, ved hvad der virker – og vigtigere – hvad der ikke virker. Vores team har en stor erfaring inden for marketing, og kommer med erfaring fra andre marketingbureauer og interne marketingafdelinger. Læs mere
De områder vi har størst fokus på, med vores arbejde på Google Ads
Remarketing
Tilbagevendende brugere er mest tilbøjelige til at konvertere. Derfor har vi et stort fokus på solid tracking af users (med consent), så vi derved kan følge dem på brugerrejsen, og være mere synlig overfor disse brugere.
Remarketing
Tilbagevendende brugere er mest tilbøjelige til at konvertere. Derfor har vi et stort fokus på solid tracking af users (med consent), så vi derved kan følge dem på brugerrejsen, og være mere synlig overfor disse brugere.
Målgrupper
Vi udbygger alle setups med stort fokus på målgrupper og segmenter - alt efter alder, geografi, køn og meget mere. Hermed kan vi fokusere ad-spend på de brugere, som der er størst sandsynlighed for konverterer.
Målgrupper
Vi udbygger alle setups med stort fokus på målgrupper og segmenter - alt efter alder, geografi, køn og meget mere. Hermed kan vi fokusere ad-spend på de brugere, som der er størst sandsynlighed for konverterer.
Manuelt setup
Vi forsøger at undgå at bruge Googles automatiseringer, da tests viser at manuel styring giver den bedste performance. Derfor opsætter vi altid rapporter for manuel styring af USP’er, multipliers, målgrupper, budgivning, geografi og meget mere.
Manuelt setup
Vi forsøger at undgå at bruge Googles automatiseringer, da tests viser at manuel styring giver den bedste performance. Derfor opsætter vi altid rapporter for manuel styring af USP’er, multipliers, målgrupper, budgivning, geografi og meget mere.
Proaktivitet
Løbende tilføjelse af nye annoncetekster, søgeord, negative søgeord og tæt samarbejde med jer for optimal effekt.
Proaktivitet
Løbende tilføjelse af nye annoncetekster, søgeord, negative søgeord og tæt samarbejde med jer for optimal effekt.
Cases
Se vores cases fra nogle Danmarks største virksomheder inden for deres branche
Cases
Se vores cases fra nogle Danmarks største virksomheder inden for deres branche
Kampagnetyper
Vi arbejder altid med en omnichannel strategi hvor både pull og push kampagnerne anvendes.
Kampagnetyper
Vi arbejder altid med en omnichannel strategi hvor både pull og push kampagnerne anvendes.
Svaret er nej
Er vi Google Partner?
Det er vi ikke… Og det er med vilje. For år tilbage var det et plus at være Google-autoriseret partner, men med årene er virkeligheden blevet en anden. Google Ads har gennem tiden forvandlet sig fra at være på annoncørens side til at blive en “black-box”, hvor muligheden for manuel kontrol og muligheder til fordel for annoncøren forsvinder. Læs mere
Ad-spend
Hvad er dit marketingbudget?
Dit marketingsbudget er en af de største faktorer i din performance på Google Ads. Desto større spend, desto mere data har vi at arbejde med og optimere ud fra. Uanset størrelse af virksomhed og budget, er det muligt at øge omsætningen ved at vise annoncer til relevante brugere på det rette tidspunkt. Læs mere
Formålet med annonceringen
Vores strategi på Google Ads afhænger af din målsætning. Vi har forskellige strategier, alt efter målet er leads eller salg.
Leads
Det er vigtigt at fastsætte en målsætning for annonceringen, når du starter op med Google Ads. Hvis målet er at skabe henvendelser, er det vigtigt, at hjemmesiden er sat op til at understøtte den bedst mulige konverteringsrate gennem call-to-actions og kontaktformularer. Når dette er sat op, har vi en bedre forudsætning for at skabe værdi gennem Google Ads, og få de mest relevante brugere ind på din hjemmeside.
E-commerce
Hvis målet er at skabe salg og direkte salg, er det vigtigt at have Google Shopping, Google Merchant Center og et solidt tracking system sat op for at få det maksimale ud af marketingsindsatsen. Her kan vi hjælpe med opsætning og håndtering af ovenstående, for at skabe den bedst mulige omsætning for din forretning gennem solid online annoncering.
E-commerce
Få 20% rabat på dine annoncer
I samarbejde med WAKEUP DATA får vores samarbejdspartnere 20% rabat på shoppingannoncer. Det giver mulighed for bedre ROAS og større konkurrencedygtighed.
Udpluk af virksomheder vi samarbejder med
Omnichannel
Google Ads har mange muligheder for markedsføring, med både push og pull værktøjer.
Search
I Google Ads kan du blandt andet oprette søgekampagner, hvori du specificerer præcist hvilke søgetermer, du ønsker, at dine brugere skal finde dig på. Her gælder det om at få kanaliseret de mest relevante brugere ind på din hjemmeside. Læs mere
Display
Display-annoncer giver mulighed for at promovere din forretning og dine services eller produkter til brugere, som ikke nødvendigvis aktivt er i markedet for din ydelse, men som alligevel kan være relevante brugere. Display-annoncer er derfor god til top-of-mind annoncering. Læs mere
YouTube
YouTube er et stærkt redskab til at skabe top-of-mind bevidsthed hos en potentiel kunder og markedsføre dine ydelser eller produkter bredt. Dette kan enten gøres gennem display, i form af en tekstannonce, displaybanner eller som en in-stream video, som afspilles før, under eller efter en video. Læs mere
Shopping
De fleste kender Google Shopping fra de produktbilleder, som kommer over søgeresultaterne på Google. Alternativt bliver de også vist i højre hjørne efter en bruger har indtastet en søgning. Shopping-kampagner er udelukkende lavet til direkte salg af varer, og er det bedste redskab på Google Ads til at skabe salg direkte gennem din annoncering. Læs mere
Remarketing
Remarketing kan bygges ind i alle marketingsindsatser på Google Ads. De specifikke annoncer kan bestå af statiske billeder, animerede billeder, video og responsive annoncer, der placeres på Display- og Søgenetværket.Læs mere
Lad os “mødes”
Hvis du har 15 minuter ledig i kalenderen, kan du booke et møde med os, for at finde ud af om vi skal løfte jeres performance til et nyt niveau.
For os, begynder alle samarbejder med at finde den rette løsning til problemstillingen. Vi analyser på tværs af marketingsplatforme, systemer og din hjemmeside samt brugeradfærd for at samle den bedste løsning til dit behov.
- Demo af vores fremgangsmåde
- Blive klogere på jeres behov
- Finde løsninger
- Finde ud af om vi er det rette match
- Konkurrencedygtige priser
- Prøveperiode uden binding
- Høj kundetilfredshed
- 360° omnichannel marketing
- +10 års erfaring