Skip to main content

LinkedIn annoncering

Med en omnichannel stratei imod B2B målgrupper, hjælper vi virksomheder med at opnå deres mål med skarp LinkedIn annoncering.

Se vores cases (5/5 på Trustpilot)

Omnichannel

Vækst brandkendskab og digitale performance med LinkedIn annoncering

Når vi indgår i et samarbejde, analyserer vi altid potentialet i hele den digitale markedsføringsstrategi. LinkedIn er et vigtigt værktøj til at ramme brugerne gennem hele beslutningsprocessen. Vi hjælper med at udvikle annoncestrategier, der målretter de rette brugere og eksponerer dem for relevant indhold, som får jeres kunder til at vælge jer frem for konkurrenterne.

Vores kunders resultater på LinkedIn taler for sig selv

205

Gennemsnitlig vækst for samarbejdspartnere i 2023 sammenlignet med 2022.

92

Gennemsnitlig forbedring af konverteringsrate i 2023 sammenlignet med 2022.

5

Udelukkende topkarakterer fra vores samarbejdspartnere.

Ram din kernemålgruppe igennem hele beslutningsprocessen med remarketing prospecting top-of-mind annoncer.

Ram din kernemålgruppe igennem hele beslutningsprocessen med remarketing prospecting top-of-mind annoncer.

Vi hjælper dig til at opnå de bedste resultater baseret på dine målsætninger. Vi anvender altid en omnichannel-strategi og benytter både push- og pull-værktøjer for at vækste vores samarbejdspartneres online performance. LinkedIn er et stærkt værktøj, især til B2B-segmentet, hvor vi kan ramme de rette brugere på flere tidspunkter i deres beslutningsproces.

Følg beslutningsprocessen

Er målet at skabe salg eller bookinger via LinkedIn, er det vigtigt at have et solidt tracking-system på plads, så du får det maksimale ud af dine annoncer. Vi kan hjælpe med både opsætning og håndtering af systemet, så vi hurtigt kan komme i gang med at få dine ydelser og produkter ud til de rette kunder.

Skab konverteringer

Det er vigtigt at fastsætte en klar målsætning for din LinkedIn-annoncering. Er dit mål at skabe henvendelser, anbefaler vi, at din hjemmeside optimeres for høj konverteringsrate. Dette kan blandt andet opnås gennem effektive call-to-actions og kontaktformularer, så du gør det nemt og hurtigt for en potentiel kunde at komme i kontakt med dig.

Først fundament, dernæst kompleksitet

Vi starter altid med at opbygge et solidt fundament, hvor de grundlæggende elementer er på plads og fungerer optimalt. Når dette er etableret, går vi videre med avancerede optimeringer som profitsporing, prisovervågning, livstidsværdi og nye test-scenarier for at maksimere din vækst. Alt sammen med det formål at skabe yderligere værdi og resultater for din virksomhed.

Vores samarbejde begynder med at skabe et klart og solidt fundament. Vi definerer strategien, målgruppen, forventningerne og budgettet, så vi er fuldt på linje med, hvad der skaber værdi for din virksomhed. Når fundamentet er på plads, er vi klar til at tage næste skridt og begynde at implementere de mere komplekse løsninger, der driver vækst og optimering.

Lad os hjælpe med din annoncering

… Så du kan bruge din tid på det du er bedst til.

Platform

  • LinkedIn

Udbytte

  • Målret de rette brugere
  • Følg og eksponer brugerne i hele overvejelsesprocessen
  • Eksponere dit brand og produkt

Flere ressourcer

Når du samarbejder med os, får du frigivet værdifulde ressourcer, så du kan fokusere på det, du er bedst til – nemlig din kerneforretning. Vi sørger for løbende rapportering af vores indsats, performance og optimeringer, og vi er altid klar til at give dig en statusopdatering. Transparens er en af vores kerneværdier, og du er derfor altid velkommen til at stille spørgsmål om vores arbejde og resultater.

Slå dine konkurrenter

Da vi annoncerer for samarbejdspartnere i mange brancher og forskellige segmenter, ved vi hvad der virker og hvilke funktioner som skal bruges for at opnå de bedste resultater. Vi baserer alle vores opsætninger på solide data, som gør os i stand til at indsamle så meget information som muligt om brugernes kunderejse. Dette gør det muligt for os at byde højere på de mest relevante brugere – dem der allerede har besøgt din hjemmeside – frem for de brugere, der ikke har været i kontakt med dit brand tidligere.

Platform

  • LinkedIn

Udbytte

  • Målret de rette brugere
  • Følg og eksponer brugerne i hele overvejelsesprocessen
  • Eksponere dit brand og produkt
Vi hjælper dig med det rette format

Typer af annoncer – hvilken skal du vælge?

LinkedIn tilbyder mange forskellige annoncetyper, og det kan være svært at vælge den rette. Herunder kan du læse mere om de forskellige typer, så du bliver klogere på, hvilken der er bedst for din LinkedIn-annoncestrategi, når du arbejder sammen med os.

  • Tekstannonce
  • Videoannonce
  • Displayannonce
  • Karusselannonce
  • Sponsoreret indhold
  • Sponsorerede InMails
  • Lead Form Gen annonce

Hvorfor anvende LinkedIn i sit marketingsmix?

LinkedIn annoncering er især effektiv til at opsøge potentielle B2B-kunder, da platformens primære målgruppe er virksomheder. Men LinkedIn giver også mulighed for at målrette annoncer til B2C-kunder, da både virksomheder og private profiler findes på platformen. Du kan målrette dine annoncer mod personer i specifikke stillinger eller med en bestemt anciennitet, så du rammer de potentielle kunder, der har beslutningskompetence inden for køb eller marketing.

Fordele ved LinkedIn annoncering

LinkedIn er et af de mest populære netværk for professionelle, hvor erhvervsrelaterede nyheder, artikler og vidensdeling finder sted. I Danmark er der over 2,6 millioner aktive brugere på LinkedIn, hvilket svarer til cirka 73% af den danske arbejdsstyrke. På globalt plan har LinkedIn 660 millioner aktive brugere, hvilket gør det til et ideelt medie til annoncering. Vi hjælper virksomheder med at skabe målrettet LinkedIn annoncering til B2B-kunder og er klar til at assistere dig. Herunder kan du læse mere om, hvad LinkedIn annoncering er, de forskellige annoncetyper, samt hvordan vi med mange års erfaring optimerer dine LinkedIn annoncer.

Ydelse

Din LinkedIn annoncering er helt tilpasset dine behov og mål. Hvor mange interaktioner og hvor stor synlighed du ønsker, afhænger af dit budget og målgruppen – både i forhold til antallet af virksomheder og privatpersoner, du vil nå ud til. Med andre ord: jo højere budget, desto større synlighed. Vi skræddersyr en strategi, der passer præcist til din virksomhed, så du opnår de bedste resultater indenfor dit ønskede budget. Vi giver altid vores kunder en faglig vurdering af, hvor meget af deres budget, der bør afsættes til LinkedIn annoncering for at sikre, at de er konkurrencedygtige på markedet.

Se vores cases her
clockBook møde phoneRing til os